24:e juli......"Du får inte"........

Jaha...då var det 5 månader kvar till Julafton! Min älskade högtid...är såå traditionsbunden..vad det gäller just, julen.
Men nog om det..är ju ett tag kvar..

En riktig slappar dag..idag...

Åt frukost och läste tidningen, länge. Sen efter det gav jag mej ut på en löprunda...Så skönt...som vanligt!

Sen när jag kom hem..."hasade" jag runt länge...städade i köksskåpen...rensade bland massa papper...bara "var".
Då ringde Lisa..och frågade..." Vad gör du, skall du komma hit och fika ".... Tittade då på klockan..opps den var redan 13...

Visst, tog en dusch, och gick hem till henne. Alltid lika trevligt, att träffas.

Sen hem, då väntade Yo på mej, så vi åkte en snabbis till Torp, för jag skulle handla.

Nu ikv var Yo och jag på Snäckan...satt i solen och njöt!!!
Diskuterade som vanligt...som jag gjort det senaste..hur jag skall ha det med Mr M.
Vet precis..hur jag skall ha det, men vet även...hur..jag skulle vilja ha det! Inte lätt det här. Men mååste nog stålsätta mej...nu!!
Är ju även besviken på honom...efter gårdagen....!!!

Lyssnar på Sonja Alde'ns låt " Du får inte "...stämmer sååå bra....känns som om den är skriven..just till mej....

Efter det åkte vi till minigolfen, där Josefine mötte upp.
Så dom spelade minigolf.
Jag var med dom en liten stund, sen åkte jag hem...blev lite kallt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0