Fika dag....

Åhh..tänkte jag när jag slog upp mina gröna idag...sol..mmm...
Då var klockan 06.30...somnade om vaknade strax efter 08.00...ingen sol...

Städade då ist och fick en tvätt tid...så känner mej så nöjd!

Sen har det gått i fikats tecken...när gör det inte det...:)

Fikade med Marianne, sen Lisa, sen Josefine....och nu ikv avslutade Yo, Josefine och jag på Snäckan.
Fick mej några underbara, skratt...Josefine har en fantastisk humor...hon kan konsten att underhålla!!!

Är så LYCKLIG över mina döttrar!!

Älskar er villkorslöst!!!!




Kommentarer
Postat av: Yo

Älskar dig med =D

2010-07-06 @ 07:57:40
Postat av: Sine

<3

2010-07-07 @ 02:58:49
URL: http://silvervingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0