För jag har bara regn...hos mej....

Detta väder...är så trist. Funderar lite på, dom som säger att sommaren här Har varit så fantastisk. Då undrar jag..? Om vi varit på samma ställe...:)

Jag tycker inte att vädret varit bra..visst vi har haft soldagar och varmt  samt även mulet och varmt.
Men för att jag skall tycka att det är en bra...sommar.
Skall det vara både sol och varmt!

Så vad har då hänt här...
Igår träffade Josefine sin barndomskamrat Anna och hennes dotter Minna. Var bara tvungen att gå vägen om Rådhuset och träffa dom!
Sen hem till Pia och fikade lite.

Var sen och mötte Peter på Kampenhof.
Hem hit, gjorde sallad och drack lite vin. Var längesedan jag skrattade så..hade verkligen kul!

Sen är vi inne på idag 29 juli....

Efter frukost åkte Peter hem. Var sjuk.

Köpte fikabröd och åkte hem till Yo. Mys...

Sen åkte jag till Trollhättan och fikade på Strandgatan, med bästa Susanne!
Vi har såå kul när vi ses! Tittade ...fast bara lite...sneglade alltså...på sällskapet som satt några bord bort.
Var bl a Stellan Skarsgård och en av han söner...:)

Var vägen igen...om Pia när jag åkte hem.

Nu är jag hemma och bara slappar i soffan och ser lite på tv.

Idag skall jag ta upp min andra blogg, och börja skriva om det som var meningen...när jag började blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0