" Jag fick låna en ängel "

Det faller en tår...på min kind..

Lyssnar på Shirley Clamp..." Jag fick låna en ängel "

Just några ord i låten biter sig envist fast...." hur kan man nånsin "va" beredd "...är så klart för mej..att det kan man aldrig..oavsett vad det än gäller.

Tänker givetvis på pappa...även om jag önskade att det skuille gå fort...vem..kunde i sin vildaste fantasi, tro...att på en månad skulle allt vara slut.
Även om jag nästan träffade honom varje dag...så vem kunde ana...att han som varit med mej i 53 år..helt plötsligt och oväntat skulle tas ifrån...mej?
Men givetvis inte bara mej...utan resten av familjen också....

Kan ju citera mera i låten...." Du togs bort från mej...alldeles för tidigt..."

Vet inte varför detta kom över mej igen..men har fortfarande inte fattat...att du är borta...

Citerar även min pappa......

" Om du ser ett år bakåt Annika, så ser man hur fort ett år går...men titta ett år framåt...så är det oändligt.."

Hade hoppats på, att få några år till...tillsammans med dej.....




Annars idag...skulle varit till Grebbestad, men det var dåligt väder på morgonen, så därför sköt vi upp det.

Åkte en sväng till Överby ist.

Sen hem och suttit på balkongen...blev jättefint väder..sol och lä..på balkongen..jätteskönt!

Pia kom, så vi tog en fika på balkongen...pratade och pratade och bara njöt.

Pratade inatt med Josefine...hon sa så många kloka ord till mej...Tackar för dom...har funderat över dom och kommit fram till att hon har såå rätt!!

Är inte bara hon som varit såå klok i detta avseende....

Råden jag fick av dej Josefine...har jag bestämt mej för att följa...efter den 9 augusti.....

Ser då även fram emot middagen som Yo skall bjuda mej på...!

Kommentarer
Postat av: Yo

Det e rätt, fokusera på maten vi ska äta.. =D

Vad fint du skrivit om morfar älskade mamma. Men du vet, han är inte borta. Han är med oss varje dag.

Puss

2010-07-27 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0