Känns som höst......

Idag är det..kallt grått och regn...precis som en höstdag.

Förstår inte vart sommaren tog vägen...? Är som det brukar här på västkusten...sommaren försvann i rengn och blåst...
Blir som förra året, när jag tänkte...blir nog bättre väder i morgon, men inte då...hela den sommaren regnade också bort!

Så vad har jag gjort idag, då?
Kom i säng sent i natt, så kan det gå..när man blir sittande på msn...:)

Men vaknade ändå tidigt...frukost och tidning framför tv:n och Nyhetsmorgon. Tycker att det är mys att titta på, ibland på helgen.

Sen åkte Yo och jag en sväng till Torp.

Kom hem, bestämde mej för att rensa i garderoberna. Men tänk...haha...fick sms av Pia...där hon undrade om jag ville komma dit på smörgåstårta...självklart!
Mycket roligare än att rensa garderoberna!!

Nu hemma igen...och det blir bara en slappar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0