Mysdag.....

Soldis, när jag vaknade..men såååå varmt!
Mamma och jag åt som vanligt frukost på balkongen.
Sen undrade hon om vi inte kunde åka en tur, ngn stans...fick då även ett sms av Yo, som undrade detsamma.

Sagt och gjort...satte oss i mammas lilla bil..och var hamnade vi...?



Rhodos...ha ha nej Strandgatans cafe`i Trollhättan...

     


Åt en kanelbulle och drack en kopp kaffe










Hade det så skönt!

Sen en snabbis till Överby...så otroligt varmt!

Sen hem..mötte regnet och åskan.

Mamma åkte hem...och jag var riktigt duktig...så jag städade i värmen!!

Åt middag på balkongen....gäller att ta vara på dessa dagar!

Sen hämtade jag Yo, hon badade vid Gustavsberg, men så otroligt många brännmaneter.

 Efter det tog vi en glass på Snäckan.

Tog en löptur, nu ikväll...har +23 nu kl..21.00.
Otroligt.

Varit en mys och slappar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0