Myseftermiddag...!

Vaknade tidigt i morse...som vanligt skulle jag väl säga. Solen sken, men det blåste. Men packade korgen, med frukost, och GP. Åkte ut till Skeppsviken. Solen sken men som sagt det blåste. Var alldeles ensam där. Men efter en liten stund kom ännu en tapper kvinna!
Tja, vad hände efter en liten stund...jo...hela himlen täckt av moln...så det var bara att packa ihop och åka hem igen...:(







Varit på vårdcent, i Ljungskile. Fått B12-spruta, samt tagit prover, för nöt och mandelallergi, samt för pinjenötter och jordgubbar, bl a.
Även fått Betapred utskriven, vilka jag skall ha med mej jämt.

Efter läkarbesöket, åkte jag hem till min gammla gata...känns lite konstigt på ett sätt..men inte på ett annat.
Där hälsade jag på fd grannen Lena.
Såå kul och mysigt att ses. Har inte varit hos henne, sen vi flyttade och det är drygt 5 år sedan.
Måste säga..kändes som igår...vi har så mycket att prata om och hon är bara såå trevlig!!
Blev ett fantastiskt väder...sol och såå varmt. Satt på deras altan i solen...vad kan man mera begära!
Blev bjuden på rabarberpaj med vaniljsås...mmmm...gott!

Hoppas nu att vi håller kontakten, och att hon snart kommer hit och hälsar på! Blev kvar hos henne ett par timmar.

Sen hem och fixat middag, och nu bara slappar jag.

Döttrarna har tidigare undrat, om jag inte ville följa med dom till Grebbestad ikv. Lars Winnerbäck och Melissa Horn...bl a är där.
Gillar båda jättemycket, men känner för att vara hemma och ta det lugnt! 

Hört av Mr M...alltid lika trevligt....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0