Slår ihop..två dagar.....

Börjar med gårdagen....vaknade till en molning..men VARM dag! Packade ändå frukostkorgen, hämtade Yo så vi åkte till Mollön.
Vilken TUR! Blev ett kanonväder!!! SÅÅÅÅ varmt.
Fått sms av Anders...visade sig att han var i Uddevalla.

Släppte av Yo hos Tony, som skulle ha ett försenat kalas.
Hem...precis kommit in..när det knackade på dörren och där stod Anders....
Vi gick och åt lunch på Leja´s ....sen en tur till Gustavsberg...där vi gick en promenad..vi pratade och pratade....han är separerad....
Sen blev det en lååång fika på Snäckan.
Hem..gjorde sallad tillsammans....och vin..satt på balkongen och njöt...av denna fantastiska dag!!

Kom i säng sent......


Då är vi inne på denna dag.....

Vaknade tidigt...el rättare sagt sovit dåligt...varmt....
Regnat inatt...och på morgonen...

Gick upp tidigt och gjorde frukost...sen åkte Anders...kändes ganska bra!

Yo och jag en tur till Torp.

Sprungit...varmt...men mulet.....

Josefine och jag tagit en fika nu i em på rådhuset. Sååå mysigt..är sällan vi fikar själva...uppskattar det, ibland!

När jag skall titta på hur vädret skall bli..brukar jag gå in på yr.no...dom brukar ha rätt..precis som nu. Att det kunder bli sol och moln till kvällen.

Ja...då skall jag försöka att samla begreppen om denna Anders...vet inte...får se hur det blir..el rättare sagt, tiden får utvisa det!


Lyssnar just nu på Melissa Horn.
Så bra!
Lyssnar just nu på " Med ena foten utanför " sååå bra....!

Kommentarer
Postat av: Yo

Vem kan ha tipsat dig om melissa? ;D

nu ska jag ääta för nu kommer lina =D

2010-07-04 @ 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0