Sol...älskar den....!

Underbara dag!! Sol när jag vaknade..och sol...ända fram tills eftermiddagen!!

Hämtade Pia vid 11, så vi åkte till Snäckan, satt där i solen och bara njöt! Har det såå mysigt när vi ses!

Sen hem..åt lite middag och pratade med....ngn...svårt att slita sig...men var tvungen för jag skulle träffa Josefine på stan.

Tänk såå mycket vi har att prata om..jag och denna man..helt otroligt! Lite spännande faktiskt..att se vad det blir av detta...el OM det blir ngt av detta. rättare sagt!
Men hittills har allt verkat bra...så resten får vi se...när vi ses...:)

Hämtade Yo efter jobbet...så hon och jag åkte till Snäckan, där mötte även Josefine upp.

Har sagt det förut och säger det igen...är SÅ stolt över mina underbara döttrar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0