Stranden eller inte...

Tänk, att det skall vara svårt att bestämma, om man skall åka till stranden eller inte..:)
Men hoppar nog det...blåser som tusan och ser att molnen poppar upp..ett efter ett...
Känner lite..vart tar sommaren vägen?

Varför är det alltid ostkusten som skall få det fina och varma vädret? Är det så, att jag bor på Sveriges baksida..jag som alltid hävdat motsatsen!!
Ja ja...nog om vädret!

Vad händer idag då...tja det vet man ju aldrig iof sig!

Men det planerade, är att jag skall luncha med Lisbeth, sen får jag se vad som händer mera.

Skulle kunna tänka mej, att träffa Mr M i eftermiddag..alltid lika mysigt....:)

Kanske även kan få till en snabbfika, med Josefine innan hon börjar att jobba.

Sen som sagt, blir det kusten ikv.

Kan inte sluta lyssna på Lady Antebellum med " Need You Now "...så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0