Tänk..att det alltid måste blåsa!!!

Sol..mulet och denna jäkla blåst...är så trött på den nu!!!

Efter frukosten åkte mamma och jag till Blomsterlandet. Finns så mycket fint där och till bra priser.!

Sen åkte vi till Snäckan satt ute i lä...men bäst vi satt där..vad händer..jo såklart. Det börjar regna. Fick gå in och sätta oss.
Sen åkte vi till Torp. Lämnade in min mobtfn igen. Killen bara skrattade när jag kom...har ju varit där några gånger innan. 
Så nu skickade han den direkt till Nokia. Får vi se vad som händer....

Efter att mamma och jag ätit middag, åkte hon hem.

Jag fixat lite här hemma, och sedan gav jag mej ut på en löptur. Underbart..trots blåsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0