Varmt......

+26, nu och klockan är 21.00. Otroligt.
Vilken dag..sååå...varmt. Varit sol och soldis..även mulet.

Hade tänkt att åka till stranden idag...men hade tvättid mitt på dagen..hur kul är det, då?!
Lunchat med Lisbeth, sen har jag suttit och läst på balkongen.
Kan säga...att det var riktigt varmt!!!

Nu ikv var Yo, Lina och jag på Snäckan. Mysigt!

Annars har det väl inte hänt så mycket idag...är ganska skönt det också...fast bara ibland..:)

Vilket oväder..nu sent ikväll..har åskat eller rättare sagt mullrat i ett i ett...för att inte tala om blixten..samma där..hela himmlen..lysts upp gång på gång...Hatar åska och blixt!
Nu började det även blåsa sååå otroligt. Regnar även. Oj oj...nu kom den värsta blixt jag någonsin sett, i hela mitt liv...phu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0