Vart tog sommaren...vägen?

När jag gick upp i morse vid 07.00, då var det strålande sol och inte ett moln! Jag tänkte...vilken dag det blir...och jag som lånat ut min bil till Yo.
Ångrade jag det då...jaaa...ville ju till stranden.
Men lovat är lovat....
Gick ner till tvättstugan..när jag kom upp igen..hmm...moln..ja en del..sen då?
Jo varit mulet och regnat av och till under hela dagen!
Gjorde inget att jag lånade ut min bil...hihi.

Städat..haft en kille här från U-a hem...som fixat mitt avlopp i köket. Äntligen!

Sen lunchade jag med Marianne. Mys som vanligt!

Träffade Josefine och Niklas på en fika, innan hon skulle börja och jobba.

Yo och jag en snabbis till Torp..sååå mycket folk...phu!

Varit på Telia butiken...igen. Varför? Jo Rickard butikschefen ringde mej idag. Han hade varit i kontakt med Nokia..det var ett känt fel hos dom. Så jag blev erbjuden, att välja vilken tfn jag ville i samma prisklass som den jag hade. Så nu har jag bytt från Nokia, som jag haft i alla år...till en Sony Ericsson...ist.
Lite ovant måste jag säga...men, men lär sig så småningom.

Varit hos Pia nu på sen em..på mat och rose´vin. Jättegott vin...gillar egentligen inte rose´, men detta var jättegott!

Fått en fotlänk...som tack för att jag vattnat hennes blommor!
Såå gulligt..men hade inte behövt ha ngt...kan vattna ändå!

Inte ett ljud..från Mr M...skönt..men resultatet blir..att jag börjar tröttna, och det är såå bra!
Trodde aldrig att jag skulle säga det.. men det är faktiskt så....
Kanske..kan bero på, att jag fått intresse på annat håll...
Ja...det är nog så...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0