Vill ha sol...nu!

Mulet...men varmt i morse. Sen har det regnat..och regnat lite igen. Tja sådant har vädret varit här idag. Lite..lite sol däremellan.
Måste säga att jag är lite avis, på Anki! Hon är i Sthlm och har ett fantastiskt väder! Jag vill också, ha det!
Nu är himlen mörkt, mörkt blå...solen skiner just nu..men blir nog snart regn igen.

Så vad har jag då gjort idag?

Varit ute och sprungit mellan skurarna.
Sen har jag gjort ngt som jag tänkt på hur länge som helst!

Rensat garderoberna, klädkammaren, och även vinden. Så skönt!
Så nu blir det en liten, men bara liten tur till tippen ngn dag!

Annars har det varit en riktig, slappar dag.....

Jo..har ringt upp en gammal vän. Pratade i nästan 1 tim. Kul att höra hur hon hadedet.
Vi umgicks en del, när vi bodde i Ljungskile.

Sen hämtade jag Yo, efter jobbet. Tog en tur till Snäckan...började regna lite...men vi trotsade det och satt ute under ett parasoll!

Kommentarer
Postat av: anki.ellegaard

He he...jo faktiskt är det gott med medelhavsvärme,det e ju trots allt en kort tid på året det verkligen e sommar.

Sen så sitter vi där i mörkret o fryser o fryser..Det kommer att bli Stholm fler somrar,helt klart.Kram o skall bli kul o ses när jag kommer hem igen..(o i dag mår jag bättre)

2010-07-15 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0