19:e juni...

Startade upp morgonen med tv...åt frukost vid den..istället för i sängen. Varför..?
Jo hela dagen är det sändningar inför..Victorias bröllop.

Åkte sen hem till Anki och fikade...alltid lika mysigt att komma hem till henne!
Hennes lägenhet är fantastisk...speglar verkligen henne...allt gulligt hon har!

Sen hem..ätit lite..och sedan fastnat vid tv:n...sett bl a bröllopet.

Hur går det då med " Sune "? Inte ett ljud...kan undra var han befinner sig...?

Önskar såå ..att Josefine skall få tillbaka sin bil!!

Var tog då det nya bloggandet vägen, som jag skulle börja med..lugn..det kommer...hihi.
Måste bara få ihop det...var i tiden jag skall börja..men det kommer att handla mycket om detta med nätdejtandet...

Nej...får väl återgå till tv:n..har blivit som en "drog" idag..:)

Saknar Mr M.....:(


Kommentarer
Postat av: anki

Taaaaaack...va gullig du är!!!Jag fastnade också vid tvn,men nu har vi gått först till mammas grav o pratat om att hennes favvo...har gift sig i dag.Fast det visste hon säkert redan.Sen gick vi över ramneröd o fasserödsskogen o hem,så nu e nicki trött,o jag kollar lite till på tvn.Kramis !!!

2010-06-19 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0