1:a juni....kvällen

Tänk så fort tiden går...helt otroligt!
Vädret är fantastiskt..strålande sol och varmt. Kan nog bli sommar...ändå!
Hoppas på en lång...varm och skön sommar. Äta frukost i Skeppsviken...titta ut över havet...och det är alldeles..tyst! Det är livskvalitet....
Sen sola, bada..och bara ha det bra!

Precis en sådan sommar önskar jag mej!

Skall strax fixa en kopp kaffe, sätta mej på balkongen och bara njuta!

Sen skall jag åka ut till Snäckan och fika med " ibland frukostmyset...el eftermiddagsmyset...el bara myset.."

Var ju ett tag sedan, vi träffades där första gången...tänk ännu en gång..så fort tiden går!

Sen skall jag till vårdcent...skall bl a be om en remiss...för att röntga min mage. Finns ju en viss ärftlighet, i den cancern min pappa fick.

Nej nu kallar balkongen.....:)

Så vad har jag då gjort idag...?

Lunchat på Lejas med en god vän...i solen.

Sen hämtade jag " myset " vi åkte till Snäckan tog en fika....sedan gick vi en promenad...satt även en stund vid havet...mmmm.....

Åkte sedan till vårdcentralen...tog lite prover...sedan skall jag kontakta pappas behandlande doktor...och höra vilken typ av cancer han hade. För att dom skall veta..hur dom skall gå vidare med mej...röntga el blodprov...el vad det nu blir.

Sedan träffade jag min yngsta..mitt upp i flytten...åt lite tillsammans...

Nu ikv...skulle jag och min äldsta gå strandpromenaden....diskuterade en del i bilen...samt retade upp mej på en mc förare...så att jag missade avfarten...haha

Fick vända i Hästepallarna...där stod ett helt mc gäng...blev så paff...när...kom fram till bilen...mamma är sååå irriterad och arg sa min äldsta...Tack för den!!! Haha....

Sen gick vi strandpromenaden...tog en glass på Snäckan....
Vilket väder...en underbar dag och kväll!!!

När det är så här fint och varmt...tänker jag igen på min pappa....

Han ÄLSKADE sol och värme! Ju varmare det var..desto bättre..trivdes han.

Jag hoppas...att du ALLTID har ett fantastiskt väder där du är...och att du får njuta varje dag...
Eftersom du hatade snö och kyla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0