24:e juni

Ja så får jag då, ännu en gång gå tillbaka till gårdagen....
Yo och jag var ju på Snäckan, och fikade...tja vad hände...jo när jag kom hem så var hela jag full i utslag...igen...
Ätit ngt ja ett muffins...kom sen på att det var nog pecanötter på.
Ringde sjukv.uppl igen...åk in direkt....jaha..igen

Åkte vägen om och hämtade snälla Yo som följde med! Tackar för det!!!
Det gäller ju att inte trötta ut samma dotter...hihi
När vi kom till akuten var det samma personal som när jag var inne natten innan. Dom log lite och skämtade...men stod redo med kortisonet...igen.
Fick vara kvar en timma...utslagen lade sig lite..men inte lika bra som dagen innan.

När jag kom hem satt mitt besök och väntade på mej.
Så inatt har jag haft nattgäst...:)
Han åkte på morgonen, skulle till kusten och fira midsommar.

Känner verkligen att jag har gjort den grejen färdigt. Med kusten på midsommar, alltså.
Tänk alla dessa midsommar kommenderingar jag jobbat på. Förstod mej aldrig på dom kollegorna som önskade dåligt väder på midsommar... deras argument var...att det skulle bli mindre att göra. Visst blev det, men alla andra då, som är lediga...skall inte dom kunna få njuta och ha det gott.
Tur att vi alla är olika!

Sovit så dåligt, vaknat flera ggr av att det kliat....när jag gick upp i morse trodde jag inte mina ögon...över alla utslag som var kvar. Men som tur är har det lagt sig nu.

Pratat med min läkare idag...så jag skall till henne om drygt 14 dagar och ta prover.
Så nu gäller det att tänka på ännu mera vad jag stoppar i mig...tyckte att det kunde räckt med laktosen.

Men tänker så här...det finns dom som har det mycket värre...för mej gäller det ju bara att hålla sig ifrån..det man inte tål...( när jag vet det )

Så vad har hänt mera idag då...
Har lunchat med Lisbeth...sen tvättade jag en maskin..hängde ut tvätten i solen på balkongen...så gott!

Annars en lugn dag...suttit och läst på balkongen i solen...bara haft det bra.

Senare ikv skall jag ev träffa Josefine och Niklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0