2:a juni...även kvällen....

Vaknade till ännu en solig dag!
Men just nu, ser det ut som om det skulle bli en del lätta moln....

Idag skall jag åka till Gbg och träffa en god vän. Var ett tag sedan vi sågs...så det skall bli så mysigt!

Vi hade tänkt oss en fika ute i solen...blir nog som vanligt...:)
Vi pratar och pratar och helt plötsligt, har flera timmar gått...!

Vi lärde känna varandra, genom jobbet.
Tänk såå mycket kul vi har haft tillsammans, både privat och genom jobbet!!
Finns så många både roliga och tragiska händelser vi har varit med om, genom jobbet. Skulle nog kunna skriva en bok om det..hihi
Är kanske något att fundera på....:)

Sedan har det blivit att vi hållit kontakten trots flytt...osv

Sen ikväll, kommer en annan god vän..hade tänkt att vi skulle sitta på min balkong, och dricka ett glas vin. Mys!

Hade en underbar dag i Gbg. Satt ute och fikade hela tiden...så ljuvligt!
Tänk..allt detta vi har att prata om...jämt..hihi...
Nu idag blev det iof sig mycket prat om min pappa och hur fort allting gick
Även min yngsta dotter kom efter ngn timma och gjorde oss sällskap!

När jag kom hem...satt jag en stund på balkongen...innan min goda vän kom på vin.

Haft både en trevlig dag...och kväll...:)

Fick samtal idag från den sköterskan som pappa hade. Hon hade läst hans journal..och dom kan inte konstatera vilken form av cancer han hade...
Så jag får höra av mej till min läk i morgon...så får hon bedöma vad som skall göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0