30:e juni

Vart tog denna månaden vägen...? Så mycket som har hänt under juni månad...ofattbart....

Pappas begravning...Elisabeths död...förstår ingenting...
Min allergi reaktion..".Sune "som blev stulen...en del av det tråkiga som hänt...

Sen har det givetvis hänt mycket kul också....bl a midsommar, samt att jag har träffat Mr M en del...<3

Fått sms av just han idag...var lite surt....kan det vara...men blev bättre sen..säger då det...

Vaknade tidigt ännu en morgon...var mulet så inget badväder. Bakade ist ett par kakor...oj så duktig jag är..hihi.

Regnade lite..men sen blev det sol..men oj oj som det har blåst.
Lunchat med Lisbeth...sen efter det satt jag lite på balkongen...
Nu ikv kom Pia en sväng...alltid lika trevligt....!

Idag har Josefine hämtat " Sune ". Så skönt för henne att ha en egen bil igen....!

Jaha...så då skall jag ha besök i helgen...el iaf del av den...hihi...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0