3:e juni...studentdag här i stan....forts...

När jag nu ser dessa uppklädda ungdomar som går till skolan...så tänker jag tillbaka på mina döttrars student!

2005 och 2006...då hade jag studenten för mina döttrar...känns som igår...

Mina döttrar var såå otroligt vackra...i sina vita kläder...!
Tänk vid utsläppen...alla dessa blommor och saker som hängdes runt deras halsar...kunde nästan öppnat blomsteraffär..hihi

Alla är glada och positiva..och livet leker...är då vädret dessutom fantastiskt..så kan dagen inte bli annat än bra!

Allt som skulle fixas innan...kläder...mat...mm..och sist men inte minst, hur dom skulle åka...från torget...

Min yngst åkte tillsammans med ett par kompisar...i en cabb...medans min äldsta åkte mc....:)
Lite annorlunda...men så kul....:)

Tyckte att dessa förberedelser var så kul...älskar sådant...

Känns som om jag blev lite nostalgisk...

Idag skall min äldsta och kanske även min yngsta, träffas på torget och fika. Skall titta på alla dessa studenter...:)
Vädret är som det för det mesta är på studenten..Fantastiskt...strålande sol och varmt!

Har sovit såå dåligt inatt...
Denna ledvärk jag har, gör mej snart tokig....blev värre än någonsin i går kväll...har en vänster hand...eller rättare sagt tumme som gör såå ont.
Värkt hela natten och även nu på morgonen...Ja ja...blir nog bättre under dagen! Gäller att tänka positivt...vilket jag gör...som tur är!!

Fixat lite på förmidd...för min mamma. Sen träffade jag min äldsta på Rådhuset....sen kom även min yngsta en sväng.
Suttit där lääänge...tittat på studenterna...så fina!

Fått lite färg...medans min äldsta...stackars liten...:( brände sig..trots..solskyddsfaktor...

Nu ikv...var min yngsta och jag en sväng till Snäckan...efter det var jag med henne en snabbis hemma!
Blir jättefint hos dom...är en del kvar att fixa...såklart...men blir såå bra!

Skrev i min blogg härom dagen att min pappa gillade sol och värme...kom då på ngt som han och jag alltid...skämtade om...

Han sa alltid när vi satt i solen...att han tränade sig...för att det blir varmare dit han kommer....samma har jag ofta sagt....
Låter kanske lite makabert, nu...men jag minns det med glädje...det var ju så han var....!

Tror just nu...att du sitter i din himmel, och skrattar åt det.....jag precis skrev..:)

Saknar dej....så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0