4:e juni...

Lika fantastiskt väder idag, men blåser som vanligt. Tänk att det alltid gör det på dagen, sen när kvällen kommer är det inte en vindpust!

Har nu på morgonen..funderat lite över saker och ting.
Vad som betyder något och vad som inte gör det!
Viktigaste som alla säger...är ju att man får vara frisk. Sen att man har det bra för övrigt också, inte någonting runt omkring en, som tar eller sänder ut dålig energi.

Det är framför allt viktigt för självkänslan, att det inte finns något sådant runt omkring.

Så därför..har jag från och med idag...bestämt mej för vissa saker.

Sen det "komplicerade"...behåller jag ett tag till...:) får mej trots allt, att må så bra!!

Viktigast i livet...är att mina närmaste och jag får vara friska, och ha det bra, sen är allt annat betydelselöst!!!

Känner att jag blev lite djup..men behöver bli det ibland också!

Annars idag då...vet inte så mycket om denna dagen ännu...jo skall om en timma, fika med en god vän, på stan. Annars har jag ingenting planerat...varken idag eller resten av helgen!
Känns konstigt, men samtidigt bra. 
Kan nog behöva denna helgen och bara vara...ladda batterierna och NJUTA av det underbara vädret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0