5:e juni....forts

Tänk..så underbart det är att vara mamma!
Älskar mina döttrar över allt annat, och är så glad att jag har dom!

Tänker bl a på förtroendet vi har gentemot varandra...ta tex igår kväll...då ringde min yngsta och bara ville prata lite...sen inatt ringde min äldsta och ville prata, när hon var på hemväg från en fest.
Uppskattar bl a dessa samtal...oavsett om det är på morgonen, eller om det är mitt i natten och på hemväg från krogen!

Fantastiskt väder...även idag!
Tror att jag och min äldsta skall åka iväg till stranden om en stund, gäller att passa på!

Nu spelas " Den blomstertid nu kommer " på tv. Då flyger tankarna iväg...en vecka framåt....skall ha den på pappas begravning.

Bestämde mej inatt, för att jag skall försöka....prata lite på pappas begravning...inte så mycket..utan bara lite, om det som ligger mej varmast om hjärtat!!

Klart att det är Juni och inte Maj som jag skrev tidigare idag..hihi

Äldsta och jag har varit på Unda och solat...sååå Underbart!!!
Sen åkte vi en snabbis till Torp.

När jag kom hem...satte jag mej på balkongen...åt middag och läste lite...

Sen oljade jag mina balkongmöbler....som jag skulle ha gjort för längesedan...men bättre sent än aldrig!
Känner mej riktigt duktig!

Blir en riktig slappar kväll..framför tv:n


Kommentarer
Postat av: Yo

Jättefint skrivet hihi. men det är juni ;)

2010-06-05 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0