7 juni.....mera...

Tänk så fort ett år går...

Hade idag för som sagt ett år sedan...förmånen att få bli bjuden av min äldsta till Rhodos!!!
Det var en fantastisk semester!
Då menar jag verkligen semester...sol..bad..vin..god mat..mera vin..kortspel...så ljuvligt!!!

Älskar verkligen Rhodos, skulle faktiskt kunna tänka mej att bo där, delar av året.

Så tittar man ut här..just nu...regn och regn...så trist!

Vad har jag gjort idag, då..?
Jo började med att tvätta...sen bakade jag en kaka..var ute och sprang...lunchade med en god vän..hem..strök tvätten..tvättade golven..phu..blir trött bara av att skriva allt jag hittills gjort idag...:)

Ikväll kommer mina döttrar på mat...fortsätter i " Halv 8....." stilen....
Skall bli så trevligt!!

Haft en såå mysig kväll...gjorde medelhavs paj, sallad..bröd..ost..och sen kaffe och nybakt drömtårta. Riktigt gott.." ja dä ä gott "..hihi.

Nu har jag satt mej i soffan och skall bara slappa.....mys!!!

Kommentarer
Postat av: Yo

Det var supergott!! puss

2010-06-07 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0