8:e juni....kvällen...

Idag, känns det som om jag inte har någon fantasi alls, att skriva här!
Vet inte vad det kan bero på...?

Vad händer idag...skall om en stund gå och klippa mej...sen fika på Röda rummet med en god vän. Var evigheter sedan jag var där. Skall bli spännande och se deras uteservering!

Annars idag...skall nog träffa mina döttrar en sväng...blir nog fika där också..:)

Känns lite skönt...mannen som jag lade lite energi på...är ett minne blott..

Lite trist..men så är ju livet. Det är som jag alltid brukar säga..." Det krävs två, för att dansa tango ".
I det här fallet, eller ialla fall, nu det sista...så har jag dansat själv...

Man inser ju, även om det är svårt...att ses el hörs man aldrig..varför skall man då upprätthålla något..?
Även om den andre säger..du får inte glömma mej...jag är dålig på sms...o s v...

Men när tiden..aldrig finns för att träffas...vad tjänar det då till...?
Är det inte jobb...så är det ngt annat...
Så det var nog bra att det blev, som det blev....
Som avslutning på det hela...blev jag borttagen, från vederbörandes Facebooks sida...tyckte kanske det var lite omoget..men men...alla är vi olika!!!

Se där fick ihop lite text ändå.....

Var och fikade på Röda rummet, men satt inne..var lite kallt just då....

Träffade mina döttrar sen..vi satt ute..ganska skönt.

Men vad gör det nu..och har gjort ett bra tag...jo regnar...sååå trist!

Annars blir det en lugn kväll..i morgon bitti blir det "frukostmys"...var ett tag sedan...skall bli sååå mysigt!!!

Frågade idag...för det hade varit såå skönt att ha honom i kyrkan på fredag...som ett stöd....
Klart att han hade gjort...men hade ett möte inbokat hela dagen i Dalsland.
Lite synd..men så är det...är iaf glad....att han hade gjort det annars...!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0