Äntligen...sol och varmt...

Vaknade redan kl 06.00..kände mej så pigg. Hämtade GP och läste den. Sen var det dags för tvätt.

Tycker det är såå mysigt, när man kommer från tvättstugan och Mr M sitter där i mitt vardagsrum....:)

Vi åt frukost..och som vanligt pratar och pratar. Förstår inte..att vi jämt! Har så mycket att prata om. Men härligt!

När han åkt till jobbet, hämtade jag tvätten, och fixade till den. Innan det var dags att gå till Linda på Body Shop.
Hon fixade kaffe och jag köpte fika bröd.
Passade även på att köpa Bohusläningen, eftersom tackannonsen från pappas begravning var inne idag. Jättefin! Enkelt och bra..precis som vi vill ha det!
Tänk igår...var det 1 månad sedan, han flyttade till "Nangijala"
Tiden...vart tar den vägen....

När jag sen kom hem..städade jag..dammat..tvättat golv..dammsugit..och strukit tvätten.

Nu på em kom det varma och underbara vädret!  Så jag har suttit på balkongen och läst. Det är livskvalitet!





Om en stund skall jag hämta Yo, vi skall gå strandpromenaden till Snäckan. Underbart. Tar det som motion idag..så slipper jag springa..hihi. Nej tänker mera på att jag kanske borde ta det lite lugnt med tanke på " utbrottet " kroppen fick i förrgår natt.

Skickar flera tankar och kramar...till bästa Anki!!!!

Kommentarer
Postat av: anki

Såååå fina blommor..tack för kramarna.Jag blir opererad först i augusti så nu blir det o vänta igen...pust men det skall va helt ok säger de lärde ??? det blir bra o åka till stholm några veckor så går tiden lite fortare...kram o vi höres....

2010-06-23 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0