"Frukostmys"......forts....

Haft en mysig morgon och förmiddag.....ätit frukost länge...pratat och pratat..om allt..
Trivs så bra...och ännu en gång..hur fort går ett år..egentligen?

Om en stund skall jag iväg och luncha med en god vän...sen i em kommer en annan hit och fikar....
Annars har jag inget spec planerat...

Jo skall packa ner lite saker..åker till kusten i morgon...

Har funderat mycket på vad jag skall ha på mej på fredag...skall jag vara svartklädd...nej..skall jag vara strikt klädd...hmm? el skall jag ha ngt som ingen förväntar sig...vita byxor och en blommig tunika?...

Har bestämt mej...skall ha tunikan...man sörjer inte med kläderna..och jag vill ha en ljus begravning!!
Pappa hade tyckt, är jag övertygad om, att man skall ha på sig det man själv vill....

Tänk..varför måste solen komma så fort det blir kväll...vill ju ha den på dagen..också...:)

Annars har dagen varit ganska lugn.
Sprungit en lång sväng...så skönt!!

Om en stund skall jag se filmen "Kärleksbrev" med bl a Kevin Costner..den är såå fin! Risken är stor, att jag sitter här och gråter igen...som jag gjorde till "Ladder 49".

Efter det blir det sängen..vi i familjen har några tunga dagar framför oss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0