Kärleken är.......

Kan inte sluta lyssna på Jill Johnsons låt...Kärleken är...Så vacker!

I eftermiddag åker jag och min äldsta till kusten. Är en del som skall förberedas inför morgondagen. Min äldsta har en önskan..att om det inte regnar ikv..att vi skall gå en sväng på Smögen bryggan och bara ladda inför morgondagen...
Önskar så....att denna dag skall vara över. Hade inte haft något emot...och hoppa över den och ta lördag ist.

Är svårt att säga hur dagen blir i morgon ...kan man aldrig veta i förväg. Men hoppas ljus och fin.

Vi skall träffas redan klockan 10 i kyrkan, och då kommer min yngsta och hennes pojkvän dit.
Vi skall bl a ordna med kortet på pappa, lite blommor.i detta fallet liljekonvaljer..vi får även lite tid för oss själva innan andra kommer dit.

Har bestämt vad jag skall säga..vid kistan och det känns bra!

Dagen idag ser ut att bli mulen...i morgon skall det tydligen regna...får väl säga då att " Himlen gråter "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0