Nytt innehåll......

Tänkte nu ändra innehållet i min blogg.
När jag började blogga, var tanken att den skulle innehålla hur mitt liv är och vad som händer.

Men så kom pappas sjukdom emellan och bloggen tog en helt annan vändning.
Men nu.....skall den bli som jag tänkt mej! 

Tanken var att jag skulle skriva en del, om "nätdejtandet", som jag varit med om.
Vad som händer och hur dom flesta männen är. Kan vara lite kul att skriva av sig....
Kommer givetvis inte enbart att handla om det, utan även om mitt liv i stort...vad som händer och sker.

Kommer i fortsättningen att lägga ut lite foton samt även namnge, de flesta som jag skriver om.

Så vad har då hänt hitills idag...?

Vaknade 02.15 inatt av ett sms, det var Mr M (Kommer i forts att kalla honom så här). Han var påväg till Landvetter.
Tja..sen tog det ju ett tag att somna om, efter div sms fram och tillbaka.
Gick upp vid 8, fixade frukost..åt den som vanligt i sängen och läste GP.

Vid 12 gick jag ut i ösregnet, gick till Lejas där jag mötte upp Marianne, så vi tog en fika.
Pratade mycket om pappas sjukdom och hans begravning. Blir nog så ett tag framöver..att jag får prata en del om begravningen och hur den var.

Sen hem...ätit lite..är sååå trött. Antar att saker och ting kommer ikapp mej nu, och då reagerar kroppen så här.

Skall bara vara...en stund nu. Sen skall Pia och jag gå en promenad, skall bli så skönt!

Kvällen tror jag blir lugn....men man vet aldrig..:)

Pia och jag var ute och gick en sväng nu ikväll...hittade en liten stig in i skogen när vi kom till Kapelle backen






Var nästan lite magiskt...som en trollskog...

Kommentarer
Postat av: Yo

Dit går jag gärna någondag.. ser idylliskt ut =D

2010-06-15 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0