Solat på Unda....

Vaknade 08.20 i morse. Helt otroligt...hade iof sig varit vaken innan..men skönt att somna om!
Vid 09.30 tyckte jag att Yo inte skulle sova längre..hihi. Skickade ett sms..och skrev att nu är det dags att ut till Unda och sola!!

Fixade kaffe och tilltugg, och sen hämtade jag Yo.
Blåste en del men vi hittade ett ställe där det var lä...sååå skönt!

Hade skickat ett sms till Mr M..om att vi var och solade. Döm om min förvåning..när han helt plötsligt dök upp!
Såå mysigt!
Han stannade bara en liten stund...men alltid mys att ses.

När jag varit hemma en stund, kom min mamma.Hon hade varit på efterkontroll på sina ögon.

Vi åt middag..sen kom Yo och vi åkte till Snäckan en sväng. Satt i solen...riktigt skönt!

Mamma sover över här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0