Sommar....

Var lite molningt idag, när jag gick upp. Var lite vankelmodig..stranden el inte..?!
Blev iaf till slut, så att Yo och jag åkte till Unda.
Mulet och kallt...ja det kan man nog säga...satt med tröja poch Yo med handduk...runt sig...:)till att börja med....
Men sedan..kom solen och värmen...så ljuvligt...
Nu börjar det att kännas lite iaf...att kanske, kanske..är sommaren här....

Suttit lite på balkongen...rots att det blåser, är det såå skönt!

Har haft en så ljuvlig och underbar midsommar! Lugnt och skönt...el lugnt...gjort det jag själv velat.

 Haft dåligt samvete...javisst..såå otroligt...för vad..jo för att min mamma har suttit ensam hela helgen. Har ju inte gjort saken bättre att andra tyckt, vad jag förstår och hört. Att det är dåligt gjort av mej...att inte vara där!

Men jag undrar....skall inte jag få leva mitt liv..som jag vill och gjort hittills...?
Tänk att alla andra, har så många åsikter och synpunkter jämt!
Tar gärna emot goda råd och tips..men vad det gäller att klaga el tycka att jag inte ställer upp för min mamma. Det betackar jag mej för!!

Det värsta är...när ett barn..blir förälder åt sin egen förälder.

Säger absolut inte att jag är det och menar det inte heller...men känner att jag slår bgakut..om det skulle bli så.

Har insett...att jag måste tänka mera på mej själv och framför allt...lära mej att säga NEJ!
Tror ju fortfarande, även om dom lärde säger att det inte är så...att min allergi reaktion..också hade med inre stress att göra.
Har ju varit en del nu det sista...och inte bara nu..utan massor genom åren!

Men tänk..så stärkt man går ur det!

Måste även ta tag i relationen jag har...känner att det får vara nog nu..men så svårt att ta sig ur. Hjärta och hjärna är inte överrens.

Men är ju så...har man inte gjort ngt av sin situation...på ett år..eller ens kommit ngn vart. Så lär man inte göra det heller.
Varför skall jag gå och vänta...på ngn som inte tar steget fullt ut?
Känner att jag är värd ngt så mycket bättre...
Nu är det snart semester...och då är det perfekt för en brytning....för då hörs vi ju ändå inte...allt går lättare då...tror jag...

Skall ses i morgon...se om han kommit ngn vart...men det är nog ingen risk....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0