" Sune..stulen "...

Blir sååå förbannad! 
Över dom som inte kan skilja på mitt och ditt! El vad är det som får någon att stjäla en bil..och tycka att det är okej!?
Tänk så mycket besvär, för den det drabbar!

Mamma och jag åkte vid 11.00 för att hämta Josefine. Tyckte att det var konstigt att hennes bil..inte stod på p-platsen. När jag frågade sa hon...jo den står där. Icke sa jag...så vi åkte tillbaka...nej..Sune stod inte där. Stulen inatt ngn gång...
Stackars Josefine!!!

Blir så mycket jobb...för den det drabbar...polisanm.,..anm till försäkringsbol...sen hur skall hon ta sig till jobbet!
Klart att hon får ta min bil...givetvis!!!

Åkte en sväng till Överby sen. Hade jättemysigt!
Efter det åkte min mamma hem...och Josefine gav sig ut på biljakt...haha..efter Sune alltså!!

Sen åkte jag en sväng till Snäckan, där mötte jag upp Lisbeth och May-Britt. Mys...satt där en stund och pratade bl a om pappas begravning.
Hem..sen hämtade Yo efter jobbet...åkte till Snäckan igen..och bjöd henne på fikat.
Efter det till Torp och handlade inför midsommar...mat och vin.

Hem...fixat en kopp kaffe och en macka...och bara slappar i soffan...vid tv:n

Vad är det då på tv:n...jo mest..ang bröllopet i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0