Underbara älskade.....

Var ett fantastiskt väder, när jag vaknade! Gick upp vid 8 och fixade frukost. Satt sedan på balkongen och njöt i solen..älskar detta väder!

Vid 11.00 gick jag ner till Lejas, där mötte jag Anki och Nikki. Vi satt där i solen och fikade..pratade och pratade.
Var sedan inne och hämtade påtår vänder mej om..och vem står där i dörröppningen..om inte Mr M.
Han följde med mej ut..presenterade sig för Anki och satt en stund med oss.

Sen gick Anki, Nikki och jag en promenad i detta underbara väder.

När jag sen kom hem, fixade jag lite mat, satt på balkongen och åt..läste även ut min bok.
Fick sms av Mr M, så han kom hit en sväng.
Uppskattar verkligen denna man..har så kul ihop, och framför allt...kan prata om precis allting!!!

Nu ikväll kom Yo, vi åkte vägen om Josefine och Niklas...dom har fått så mysigt i sin lägenhet.
Efter det åkte Yo och jag, till Skeppsviken. Vi gick en bit på strandpromenaden..satte oss på en bänk..Yo hade fixat kaffe och mackor...sååå mys...










Vilken underbar kväll!


Nu skall jag sätta mej och titta på filmen som går på tv  "Fyra bröllop och en begravning ".
Vet inte hur mänga gånger jag sett den. Är ju från den filmen, som dikten jag läste på pappas begravning kommer från.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0