Underbara dag....

I morse kom Mr M på frukost...Älskar detta frukostmys...som vi bl a har. Hur skall jag klara mej utan det...hmmm?

När han åkte till jobbet, gick jag hem till Lisa och frukost nummer två..:)

När vi satt där säger hon...skall vi åka ut och sola...tittade på himlen och tänkte..hmm...massor av moln.
Blir en kanondag..säger hon.
Sagt och gjort..hon packade fikakorgen...körde hem till mej, så jag fick hämta mina saker.
Sen åkte vi ut till Mollön.

Vilken dag..det blev...HELT fantastisk...sol och varmt!










Tillbringade hela eftermiddagen...där!

Sen hem och åt lite....efter det träffade jag Josefine och Niklas en sväng på rådhuset.


Haft en som sagt...underbar dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0