Var är sommaren...?

Ja..det är väl en fråga, som snart alla ställer sig. Konstigt..att det inte kan bli sol och riktigt varmt. Vill ju till stranden,  sola och bada!

Gick upp efter 09.00 i morse. Var länge sedan jag sov så länge. Skönt.

Idag har Yo och jag varit en sväng på Torp. Fikat, men inte gått i affärerna.

Nu på em kom Pia hit på fika. Vi satt en stund på balkongen, men blev så kallt så vi fick gå in igen. Är ju otroligt med tanke på att det snart är 1:a Juli.

Josefine här och lånat min bil. Hon skulle jobba och tar sig ju inte dit...och Sune lyser fortfarande med sin frånvaro.

Sprungit en sväng, gick jättebra! Underbart när jag känner att det går lätt...och att jag skulle kunna springa hur långt som helst!

Nu har jag sjunkit ner i soffan...tänker sitta här en stund..hihi.

Tar mej i kragen..i morgon...skall fortsätta ha denna blogg som en dagbok..men även skriva om andra saker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0