Vilken varm...dag...ljuvligt....:)

Vaknade tidigt...trodde inte mina ögon..när termometern stod på över 20+ vid 06.30.

Var meningen att Lisa och jag skulle varit ut och solat...men var soldis och såg ut att bli mulet...vilket det absolut inte blev!

Sprang en runda på förmidd...gick jättebra!
Sen suttit lite på balkongen och bara haft det bra!

Nu i em åkte jag ut till Lanesund och hälsade på Karin. Satt i trädgården och fikade...underbart!
Hon berättade att hon skall bli mormor i augusti...så kul...
Grattis Katrine!!!

Smsat Mr M idag...är första gången på 1 år som jag inte hört av honom på en hel dag.....konstigt....
Bara det inte hänt honom ngt....

Vi hörs ju varje dag...flera ggr om dagen...mycket märkligt.
Ja ja hoppas att få en förklaring i morgon.

Tänk...jag som nästan bestämt mej för att det fick vara bra...nu...och så reagerar jag som jag gör...verkar inte som om jag är färdig med honom...ännu...

Om en stund skall Yo och jag ev till Snäckan...skall även vägen om Josefine..med lite post.

Varit en snabbis hos Josefine och Niklas...dom hade varit och handlat lite saker till lägenheten..bl a nya gardiner i vard rummet.
Det är såå fint i deras lägenhet! Otroligt bra smak..båda två....är jättekul att se!

Fick ett sms vid 19.30...av Mr M...att han var på Snäckan...hämtade Yo vid 20.00.

Åkte ut till Snäckan...då skulle dom precis åka....men pratade med honom och en kompis.
Dom hade varit där en stund...för du skulle ju vara här vid 18...säger han...nej vid 20...snacka om att läsa fel...i smset....

Ja ja...klagade lite på honom...hihi...men fick pratat igenom...varför han inte hört av sig...så nu vet jag!

Precis kommit hem...då kom regnet....regnar en hel del nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0