12:e Maj

Vaknade sååå tidigt igen..alla dessa funderingar..blir snart tokig. El klart jag inte blir..men känns så ibland.
Haft frukost här. Trevligt.
Sen åkte min äldsta och jag till Torp, lämnade in min nya mobil..samma problem som med den förra. Säger då det.
Varför kan man inte bara ha en mobil...som FUNGERAR!!! Ja ja är som det är.
Trist väder...regnar och så kallt. Skulle sprungit men har ingen lust...:)
Fick ett mms förut..på ngn som var sååå brun! Inte alls snyggt...avundsjuk..jag? Nej inte alls..:(
Annars blir nog resten av dagen/kvällen lugn.
Hur är det med min pappa då, som igår..ganska bra!

Läste ett bra "citat" igen:

" Huvudet låter sig alltid luras av hjärtat "

( La Rochefoucauld )


Pratat lääänge i tfn...behövde det...:)..är så mysigt att höra vissa personer..el en persons röst...skall jag kanske säga..hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0