15 maj....kväll....

Vaknade vid 02..hade världens mardröm...hatar ormar..och givetvis var det, som jag drömde om...tog ett tag innan jag somnade om. Fick så många tankar i huvudet....

Nu skall jag snart iväg till en god vän, och äta frukost!! Skall bli såå mysigt! Sen i eftermiddag skall äldsta och jag ta en fika.
Annars tror jag att det blir en lugn dag!

Frukosten, var hur mysig som helst...satt på den inglasade balkongen och bara njöt....
Sen har jag fixat lite här hemma....även fikat på Snäckan med min äldsta!

Sprungit en sväng..gick såå lätt! Men var så svettig när jag kom hem..konstigt nej inte alls...+18...:)
Nu är klockan 18.45 och det är +19..helt otroligt. Kanske....kan bli lite varmare..nu.

Känns konstigt att inte skriva ngt om min pappa idag..men det är ganska lugnt idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0