1:a Maj

Lyckades somna om i morse...så skönt! Känner att jag egentligen borde sova mycket mera än jag gör, men det är inte lätt när jag alltid vaknar så tidigt!

På fm var min mamma och jag och fikade tillsammans med ett par släktingar, Vi var på Snäckan, så mysigt, skrattade och pratade..tror att vi alla behövde det!

Sen på em åkte min mamma, mina döttrar och jag till min pappa.
Det kändes som, lite av min "vanliga" pappa kom fram idag. Han gick med oss, så vi satte oss utanför rummet, tog en kopp kaffe och pratade.

Han sa bl a "att det gäller att göra det bästa av det här"! Är så glad att han har den inställningen!
Tankarna snurrar lite..hur allt skall bli..hur lång tid har han kvar, vad händer med min mamma efter det...osv.
Men hur det nu än är, så tar jag en dag i taget. Fast ändå med lite planering framåt.

Ännu en gång, vet inte hur jag skall Tacka alla som hör/hört av sig. Är så Glad att ni finns!

Samma med mina ÄLSKADE döttrar, jag är så glad att jag har er!

Kommentarer
Postat av: Carina

Visst behövde vi alla just den här förmiddagen; prata och skratta - dela både det roliga och det sorgliga. Mamma och jag hade det jätte trevligt! Önskar dig och dina nära och kära en bra helg.

Kramar

2010-05-01 @ 19:23:44
URL: http://kattqarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0