20:e maj...

I morse hade jag frukostmys...tycker att det är så skönt att även ha ngn utomstående ( man ) att prata med!
Fick så mycket fina ord, om min mamma...han tyckte bl a att hon var sååå trevlig!

Sen hämtade jag min äldsta, vi åkte till Ljungskiles vårdcentral där jag fick min B12 spruta, bad även att ett blodtryck skulle tas...tänkte att det kanske skulle var högre än normalt. Men det var det inte som tur var knappt 120/75. Skönt!

Sen åkte vi till Gbg...varmt och soldis...har varit runt +24 hela dagen. Vi satt ute och njöt på Cappucino..sen gick vi lite på stan. Köpte bl a ett par ljusa jeans och en tunika. På hemvägen stannade vi på Ikea..handlat lite.
Sen när vi kom till Kungälv...så vräkte!!! regnet ner...torkarna tog det knapp, samt att vägbanan han inte svälja undan regnet...otroligt.
Stannade på Statoil...för att hälsade på min yngsta...men sååå mycket folk. Så vi sa bara...Hej!

Åkte sen vidare till Torp..handlade lite mat och vin....

Ringt avd 14, pratat med en sköterska där...pappa varit borta hela dagen på Näl. Kom tillbaka hit. sent på em.
Allt hade gått bra, och dom hade lyckats få röret på plats! Så nu får vi se om det hjälper...vilket vi givetvis hoppas....!!!

Det skall göra, så att han skall må bättre och att det gula skall gå tillbaka.
Han hade ringt min mamma och sagt att det var bland det värsta han varit med om...gjort så ont.
Stackars min lilla pappa!!

Nu ikväll har jag varit ute och sprungit en sväng...tänk..att bl a kunna springa i ett linne...ljuvligt! Gick lätt och bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0