24:e maj...forts.....

Vaknade vid 04.30...men somnade om till 06.30. Skönt....
Började dagen med att tvätta...snart klar..
Sen skulle jag haft frukostmys...men fick ett tfn samtal...vederbörande hade varit på jobbet sedan 05.30...pga av att larmet gick....satt och väntade på en service kille. Så det blev ingen frukost ihop. Pratade i tfn ist..en stund. Han hade ju ingen aning om vad som hänt med min pappa.

Om en stund skall jag hämta min äldsta och vi skal ta en fika på Lejas...innan hon börjar jobba. Vi behöver ju prata om saker och ting...som händer framöver.

Senare skall jag träffa min yngsta...blir samma där...innan hon börjar att jobba.

I em sedan, kommer min mamma tillbaks..är som sagt en del praktiska saker, som skall lösas.
Har iof sig redan nu på morgonen ringt runt till olika ställen och flyttat över saker och ting på min mamma ist.

Känns så konstigt....att min pappa inte längre finns här...men är övertygad...om att han är med mej ändå!!!

Haft trevliga fikastunder idag..har varit sol det mesta av dagen...men började blåsa nu i em....

Sprungit en sväng, nu på em...så skönt!

Nu när min mamma kom...så tog vi en fika och sedan har vi gått igenom en del papper. Är som sagt en hel del som skall fixas. Vilket man inte tänker på...förrän någonting sådant här inträffar.

Blir en lugn kväll...

Kommentarer
Postat av: Suss

Det är klart han är :)

Ha en riktigt bra dag med dina fina döttrar och mor!

Kram

2010-05-24 @ 10:13:18
URL: http://susannejosefsson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0