26:e maj

Vaknade mitt i natten...men somnade som tur var om...en stund...
Efter frukosten, gick mamma och jag till försäkringsbolaget...fixade med ändringar som skulle göras där.

Sen åkte vi och fikade hos en god vän på Laneberg. Sååå mysigt...men solen försvann..så det som började med en underbar fika i solen..fick avslutas inomhus.
Plockade en bukett med syrener och tog hem...underbart...luktar sååå gott i mitt kök...!!!

När vi kom hem därifrån åkte min mamma hem.

En god vän kom...så vi gick till Lejas...blev bjuden på lunch där...gott och jättetrevligt!! Sen gick vi lite på stan innan det var dags för vännen att åka tillbaka till Gbg.

Haft en snabbfika med ytterligare en vän nu ikväll...:)

Nu är jag själv...behöver lite andrum....även om jag älskar...att ha familj och goda vänner runt mej...behövs, egentid också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0