29:e maj...även sen kväll....

Vilket väder jag vaknade till idag...regnet vräkter ner...var så mys och bara ligga kvar...

Sen ringde min äldsta när hon var påväg till jobbet...hon sa att det är en enorm regnbåge...så jag masade mej upp...såg en helt fantastisk regnbåge..med både början och slut! Samt en lite tunnare ovanför...helt fantastiskt!
Sen som i ett trollslag...var dom borta....

Nu är det sol och moln...

Men fick iaf lite sol..under ngn timma då min mamma och jag satt på rådhuset och fikade...

Köpte Bohusläningen...känns sååå konstigt att läsa om min pappa under dödsfall...samt hans annons...fattar inte.....

Annars vet jag inte vad som händer mera idag...jo min äldsta kommer ikväll...vi skall se Eurovisions song contest..äta lite ost och kex...och bara mysa!!

Vad har hänt mera idag...?
Jo min yngsta och jag har varit en sväng till Snäckan...blev bjuden på fika..igen...:)
Sen tittade vi på alla dessa underbart vackra tjejer och killar som skulle på sitt livs bal...på Gustavsberg...!

Nu ikv kom som sagt min äldsta...så vi har druckit vin....ost och kex...mums...blev bjuden på vinet....:)
Tittat/tittar på Eurovision......många bra tycker jag...bl a..Irland..Danmark...Norge...mfl.

Har nu ikv klippt ur pappas minnesord...samt annons...fattar fortfarande inte...när jag läser detta.....att det är min pappas namn...eller fattar klart jag gör...men är sååå overkligt......

Kommentarer
Postat av: anki

Ha det så trevligt i kväll o glömde köpa tidningen i dag ,så jag skall se om den finns kvar på konsum i morron...jag såg "bågen" i morse,såååå fint.Vi får försöka att ses nu till veckan.Kram kram från anki o nickan.....

2010-05-29 @ 20:59:48
Postat av: anki

Jag vet...det är så när annonsen väl är i tidningen..jag har kvar min mammas på kylskåpet,o tittar varje dag på den,trots att det gått 2år den 6 juli.Kram igen.....

2010-05-30 @ 09:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0