31:a maj

Har inte bloggat på hela dagen...då skall vi se, var jag skall börja!

Börjar som jag brukar...vaknade 04.30..men kan tack o lov somna om igen!

Strålande sol..när jag gick upp..fast blåst lite..men varmt! Äntligen!!!
Satt lite på balkongen, sen var det dags att tvätta.

Åkte sedan iväg till en god vän, vi satt ute i trädgården och avnjöt..paj...sååå gott! Solen gassade och det var verkligen...ljuvligt!

På hemvägen hämtade jag upp min äldsta...vi gick till Lejas...satt även där och njöt!

Sen hämtade min lilla mamma mej...så jag var med henne när hon hämtade sin nya lilla bil. Passar henne jättebra...en liten bil...till en liten mamma...hihi.

Sprang en sväng efter det...skönt att få rensa tankarna lite.

Ja...sen när jag var klar med det...så hämtade min yngsta mej...så jag har hjälpt henne och hennes kille...att flytta, lite saker till deras nya lägenhet!
3 våningar upp..och ingen hiss...bra träning!!!

Ja så har min dag sett ut idag...jösses så mycket jag hunnit med...:)

Nu är det...bara...slapp i soffan...tittar lite på tv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0