5 maj...morgon /eftermiddag

Var såå trött igår kväll, så jag somnade tidigt. Sovit riktigt bra inatt, behövde det!

En fantastisk dag..solen skiner från en molnfri himmel!

Vad händer idag, då? Skall iväg om en liten stund...fika med en god vän..sen blir det lunch med en annan! Sitta ute i solen..underbart!

Idag kommer min pappa hem. Blir nog bra för båda mina föräldrar. Bara att hoppas att han får vara, så pigg som han är nu...ett bra tag!

Suttit i solen på Lejas hela förmiddagen. Så skönt!
Sen hem, då var min mamma redan här. Vi åkte och hämtade min äldsta, sen till Näl.
Funderade mycket på, varför vi skulle åka med? Var ju bara dit..hämtade min pappa och sen hem igen. Ja ja, nu gjorde vi det iaf.

Hur var då min pappa idag. Ja vet inte riktigt, vad jag skall skriva...en skugga av sitt forna jag...så hemskt. Min pigga alerta pappa. Som varit sååå social..pratat med allt och alla..om precis allt och ingenting. Nu säger han knappt någonting. Idag lät det tungt när han andades också.
Undra hur detta skall gå, och hur min mamma skall handskas och orka med detta!

Jag säger bara...lev här och nu! Planera inte för långt fram, utan ta dagen i möjligast mån...som den kommer!

Carpe Diem..är ett vanligt citat. Använd det..mina nära och kära...ofta! Var rädda om varandra, man vet aldrig hur fort livet kan ändra sig!

Sprungit en längre sväng, nu på sen em...så skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0