Ännu en mulen dag...men blev en underbar eftermiddag....

Ja dessa tankar som bara snurrar runt....phu
Precis ringt palliativa enheten, pratat med en fantastisk sköterska där! Berättade hur pappa såg ut igår..samt att han har klåda.
Hon pratade med pappas läkare och ringde sedan tillbaka till mej. Så nu skall det tas nya prover...på månd skall han in och göra ett ultraljud på levern...för att se om det ev sitter metastaser där...el om det är ngt som hindrar tillförseln. Sen skall han få cortison..över helgen som bl a dämpar klådan och det kan även göra honom lite piggare!

Tänk..så fort livet förändras......

Vad händer idag...? Om en stund skall jag träffa en god vän på stan. Vi skall ta en fika...är sådant jag behöver nu...mera än annars. Bara komma ut och få skingra tankarna lite!

Så ljuvligt...vi satt ute i solen och bara njöt...sen gick jag hem...för att gå ut igen, för att träffa min yngsta och hennes kille. Mys!!!
Var vägen om där, min äldsta jobbar och pratade lite med henne.

Nu i kvällningen gick min yngsta och jag en sväng till Harry´s, hon åt och jag tog ett glas vin. Såååå mysigt! Satt ute...hade den lyxen att bli bjuden på vinet av henne! Tack så mycket!!!

Hade inte med min mobiltfn ut...när jag kom hem, hade jag x antal sms...bl a från en av mina bästa vänner...som var så orolig! Tack älskade vän...för att du bryr dej och alltid finns där. Betyder såå mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0