En härlig...dag!

Sovit bra..hurra! Åt frukost i sängen, och bara njöt! Fick sms tidigt, av en god vän. Vi bestämde att vi skulle ses på Torp vid 10.00.
Åkte dit och vi fikade...trevligt..alltid kul att ses och prata lite!

Sen hem...ut på stan i solen...fikade med mina döttrar...sååå mysigt!
Smet ifrån dom en liten stund...var bara tvungen..hihi...:)

Sen kan jag säga som reklamen för Gevalia..." Fick oväntat besök "...jättemysigt!

Nu ikv var min yngsta och jag på Snäckan, gick även en liten promenad..pratade och pratade.

Är SÅ stolt över mina döttrar, på alla sätt! Skulle kunna skriva precis hur mycket som helst , och hur mycket jag uppskattar dom!
Får nog skriva en bok, så småningom...hihi

Pratade med min mamma idag. Det går bra hemma...men min pappa är oerhört trött och vilar mest. Men det är skönt, nu är han iaf hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0