En lugn och skön dag.....

Efter frukosten idag, åkte min mamma och jag till Snäckan. Satt ute i solen i två timmar. Underbart! Kände nog båda två, att vi behövde ladda batterierna!
Efter det åkte vi till pappa. Han var riktigt pigg, uppe och gick...satt och fikade lite, var även ute på balkongen i solen en stund. Han, som jag, älskar solen!

Vi pratade om hur det skall bli när han kommer hem, pratade även om bilbyte...osv.
Min mamma mår lite bättre, men det klart att hon har sina stunder. Förstår det! Har man levt tillsammans med ngn i drygt 54 år så klart att bara tanken på att bli själv..måste vara fruktansvärt.

Efter besöket åkte min mamma hem, och jag gav mej ut på en löptur...så skönt!

I morgon blir det inget besök hos min pappa, känner att jag behöver en hel dag hemma, och bara ta det lugnt och mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0