Försenad frukost...

Uppe tidigt..skulle ha frukostmys...väntade och väntade...ingen kom. Skickade ett sms..." har det hänt ngt ".
Hej och hå...vederbörande hade försovit sig...vilket nog aldrig har hänt...men kom sen.
Pratat mycket...kom väl iof sig inte närmare det viktiga ämnet...lite frustrerande..men men är som det är.

Smsat med min mamma...var iof sig tidigt...men då var det lugnt...
Har en önskan..el egentligen flera...men en är....att jag hoppas att min pappa, kan få ha några lugna dagar, hemma nu.
Må så bra som möjligt med hjälp av tabletter, och inte ha ont!

Tänk..vilken djävulsk sjukdom detta med cancer är..inte nog med att man har den, och den kan..vara dödlig..utan sen skall man ha så ont..så man måste äta massa tabletter.
Undra, om man någon dag kommer på ett botemedel mot denna djävulska sjukdom...?

Igår kväll skulle en kompis komma hit...skulle ta en fika..och bl a prata om detta med min pappa. Vad hände..jo han kom...blev förbannad när jag såg hans tillståndet..han var här tja kanske 15 min..sen bad jag honom gå..varför?
Jo, för att han var, som så många gånger förr...sen behöver jag inte närmare gå in på det!

Vad händer mera idag då..? I eftermiddag skall jag åka och fika hos en god vän på Laneberg! Det är livskvalitet att komma dit och bara vara...umgås..titta ut över havet...precis vad jag behöver, nu!

Har sagt det sååå många gånger förr...säger det igen. Vilken tur..att jag har alla dessa goda vänner..som finns där i vått och torrt!
Kan inte mera än Tacka!!

Sen ännu en gång även mina Älskade döttrar...är så stolt..över att få vara eran mamma!!!

Kommentarer
Postat av: Yo

Ja e stolt över o va din dotter =D

2010-05-11 @ 20:24:41
Postat av: Mamma

Tack, älskade unge! Det värmer!

2010-05-11 @ 21:23:05
Postat av: Carina

Usch det är såååå tråkigt alltihop. Mest av allt önskar jag ett botemedel, men i brist på det,,,,, Jag hoppas att den tid som är kvar blir lugn, fin och harmonisk för både dig och dina föräldrar!

Tänker väldigt mycket på er!

Mängder med kramar Carina

2010-05-11 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0