Fredag igen......

Slås med häpnad...över hur fort en vecka går! Fredag igen vart tog denna veckan vägen?
Vad har hänt denna vecka...då? Bland det bästa har varit att min pappa  kommit hem! Om än bara för ett tag...så är han iaf hemma nu!

Har funderat på, hur jag har reagerat från det vi fick beskedet och fram tills nu. Var ju förberedd..har anat och förstått, att det inte alls var ngt magsår! Har känt detta på mej länge, hade bl a för ngn månad sedan en dröm. Att jag var på begravning och det var just till min pappa. Vaknade av att jag grät..
Är inte första gånger jag drömmer el känner så här. Drömde för flera år sedan att min fd svärmor inte skulle uppleva julen det året, utan gå bort vid Lucia. Det skilde på ngn dag bara....
Tycker att det är en fantastisk gåva...att känna, ana..el drömma såhär.. Fast ibland..klart det är på både gott och ont.
 När sådant här händer..kan man ju inte berätta det för vem som helst. En del tycker ju bara det är nonsens...


Skulle haft frukostmys idag...men bilen satte käppar i hjulet för det.
Ses i eftermiddag ist, och då tar vi en fika på Snäckan...:)

Vad händer mera idag...skall luncha med en god vän...vilket alltid är lika trevligt!

Annars tror jag att dagen och resten av helgen blir väldigt lugn! Har inget speciellt planerat!
Skulle egentligen varit på 40-års kalas i morgon kväll, men har tackat, nej. Känner kanske att orken inte riktigt räcker till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0