Fyll inte livet med år...utan åren med liv..!

Vaknade 03.30...kunde inte somna om..utan fick gå upp en stund. Sen lyckades jag somna om en stund.

Haft frukostmys...är precis det jag behöver nu.
Sen blev jag körd till lasarettet, hälsade på pappa. Han sov när jag kom...var ganska pigg...och då menar jag att han iaf..svarade när jag pratade..han t.o.m skrattade lite...inte illa. Han berättade också hur ont det gjort igår. Men när jag pratade med hans sköterska sa hon, att han hade tyckt att det gått så bra. Där ser man...en sak till personalen och en annan till oss.
Idag ville han ha tidning...så jag fixade det till honom...

Det skulle tas lite prover idag, för att se om värdena är på nergång..och om detta rör har gjort ngt.
Pratade mera med sköt...om vårdplanering...nästa vecka.

Men nu är det så här...att när hans sköterska sagt till honom att det ev kommer att bli ett annat boende för honom...hade han sagt...aldrig i livet...han skall hem!

Ringt min mamma och hon säger, att hon inte orkar och jag förstår det.
Sen om det skulle vara så...att han blir ungf som innan han nu kom in till avd 14, så klart att han skall hem.
Vi tar ännu en dag i taget....så får vi se....

Sitter just nu på balkongen i sol och värme...och skriver...så underbart...!
Skall om en stund ut på stan...och fika med en god vän....mys!

Sen ikv skall jag iväg till en annan och det skall också bli jättetrevligt! Så skönt att gå iväg ngn kväll också!

Vilket väder det varit nu i eftermiddag...regnet har verkligen VRÄKT ner...tur att jag hann hem efter fikat på stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0